wtorek, 16 grudnia 2014

Z buta wjeżdżam!

Tak, więc, no, ten teges... Dawno mnie nie było... Trochę tu zarosło... Jakieś chwasty, trawa po pas, krzaczki się rozrosły, na brzegu jeziorka jakaś zdechła rybka, a tam pod drzewkami pajęczyny z pająkami rodem z Harry'ego Potter'a.

No, ale powracam! I to w wielkim stylu! xD
A tak zupełnie poważnie (wiem, że tak się nie da) to teraz jako, że idą święta, przerwa będzie długa i tak dalej to będę się starała częściej tu zaglądać.

Na razie mam dwa powody do świętowania:
1. Całkiem niedawno wybiło 500 odsłon Książkocholiczki! Dla niektórych to mało i zaraz ktoś zapewne powie "Phi, tak mało...", ale cieszmy się z małych rzeczy!
2, Szóstego grudnia było rozstrzygnięcie konkursu recenzenckiego i pod takim oto napisem "Zwycięzcami XXV edycji konkursu Młodzieżowej Akademii Kultury MAK zostali" w kategorii wyróżnienia widniało moje imię i nazwisko. Soł... uczcijmy to! Wysłałam na ten konkurs dwie recenzje: pierwszą z książki "Rywalki", a drugą z książki "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej Pioruna". Jestem w fandomach obydwu książek od dawna. Jako iż nie mogę, wstawić wam zdjęcia tejże recenzji, a niestety lekcje wzywają, około weekendu pojawi się ona w formie zwykłego tekstu. Być może pojawi się także recenzja "Rywalek", więc możecie już oczekiwać.


A tymczasem oblejmy to różnego rodzaju memami!

Heheszki.























I wiele więcej...


Team Maxon 4ever <3


UWAGA SPOILER!

Ups, właśnie spadli do Tartaru. Jakże mi przykro...








Frakcja Prawilności B|








Pozdrowionka dla tych co przedarli się przez tę gęstwinę oraz chaszcze na blogu i ze mną zostali, mimo, żę nie zaglądałam tu troszki długo. Dziękuję!

P.S, Jak się podobały obrazki? xD

2 komentarze:

  1. świetny pomysł z tymi obrazkami :) Piszesz bardzo obiektywne recenzje, chociaż Percy'ego już czytałam i podzielam Twoją opinię; świetna książka. ja też jest maniakiem książkowym: zapraszam do mnie: http://mojmagicznyswiat2411.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się spodobało ^^

      Usuń