piątek, 25 lipca 2014

Wakacyjne Info

Czeźdź ;)
(specjalnie z błędami, proszę mi ich nie wytykać, czasem tak "stwardzam" wyrazy)
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale byłam za granicą i nie miałam internetu (smuteczeg ;( ), a przez następne 2 tyg. znów mnie nie będzie, ponieważ wyjeżdżam na obóz i raczej też internetu nie będzie. Jeśli będę miała wystarczająco dużo czasu (trzeba jeszcze przeprać ubrania, które były ze mną teraz na wakacjach i znów się pakować), żeby coś porządnego sklecić to jeszcze przed moim wyjazdem coś się pokaże, ale jeżeli jednak nie zdążę czegoś wrzucić to obiecuję to nadrobić, bo zapewne trochę poczytam i pooglądam i będę miała z czego pisać recenzje (Jupi!) ;D A więc bye bye i "do napisania" (mam nadzieję, że niedługo) ;)   ~  Olynte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz