czwartek, 22 stycznia 2015

Libster Blog Award

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Zostałam nominowana przez LadyAnię z Aiko Blog (możesz klikać c;)

Odpowiedzi na zadane mi pytania:
1. Skąd pomysł na blogowanie?
Lubię pisać. Wszystko, dosłownie. Opowiadania, książki (preferuję jednak pierwszą wymienioną rzecz), wierszydła (bo wiersze to, to nie są), fanfiki (ostatnio się za jeden zabrałam), niby mity, artykuły, wywiady, opisy, i właśnie recenzje. Bloga chciałam założyć już dawno temu. Ot tak, bo miałam o czym pisać i czas był i chęci także. Niestety mój pomysł poszedł się paść. W czerwcu pomyślałam, że "są wakacje, dużo książek będę czytała, będzie o czym pisać". Pierwsze co mi przyszło do głowy to recenzje. I tak właśnie powastał ten blog.

2. Od dawna blogujesz?
Od około siedmiu miesięcy.

3. Czy Twoi znajomi/rodzina wiedzą, że blogujesz? Jeśli tak, wspierają Cię w tym czy raczej odradzają?
Wiedzą. I rodzina i znajomi. Nie mają nic przeciwko mojemu blogowaniu, raczej mnie wspierają.

4. Masz ulubioną/ulubionego vlogerkę/vlogera?
A żeby tylko jedną/jednego! Uwielbiam oglądać m.in: Banshhe, SerafinTv, Poszukiwacza, Wobecobiektywu, ToWartoCzytać, Więcek Książków, Alex There, Ajgora Ignacego, Blogodynkę, Martina Stankiewicza, Kubę Jankowskiego, MaryKateAn, Młoteczkę, Kinę, Madzikową i jeszcze wielu innych.

5. Masz najlepszą/najlepszego przyjaciółkę/przyjaciela?
Tak.

6. Wolisz być sławną blogerką czy vlogerką?
Trudne pytanie... raczej blogerką, ponieważ prócz recenzji piszę kilka różnych innych tekstów, a jako vlogerka nie mogłabym ich opublikować np. na blogu i poprosić o opinię. Wiem, że można inaczej publikować teksty, ale blog jest wygodny. Wiem także, iż mogę mieć bloga również jako vlogerka, ale to już nie to samo. Chociaż... NIE WIEM!

7. Masz ulubiony kolor?
Tak. Mogę je Wam nawet wymienić: niektóre odcienie zielonego, pomarańczowego i fioletowego, czerwony oraz czarny.

8. Jakiego koloru są ściany w Twoim pokoju?
Pomarańczowego.

9. Wolisz komputer, laptop, tablet czy telefon?
Hmmm... jeśli coś piszę to komputer, jeśli wyjeżdżam - laptop, tablet jako czytnik e-book'ów i telefon do komunikacji, grania, przeglądania fb, czasem czytania innych blogów. Chyba jednak najwygodniej pracuje mi się na komputerze.

10. O której najczęściej chodzisz spać?
To zależy.

11. Cieszysz się z nominacji?
Oczywiście.

Blogi, które nominuję:
1. LOVE Stories - opowiadania o miłości linczek :)
2. Recenzje Rose klik :D
3. Razem do końca świata klik ;)
4. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika kliczek ;D
5. Dziewczyna obdarzona Wzrokiem link ;P
6. Everything&Nothing klikaj dalej ;3
7. Anita B. I jeszcze jeden c:
8. I bardzo mi przykro, ale na tych siedmiu blogach się skończy. Jestem dość wymagającą osobą i gdy je oceniam, aby znaleźć się na mojej liście, muszą mi się po prostu spodobać. Ostatnio znalazłam kilka ciekawych blogów, ale były ledwo zalążkiem i po prostu nie było na czym się oprzeć, że się tak wyrażę.

Pytania dla nominowanych blogów:
1. Czemu blog akurat o takiej tematyce, a nie innej?
2. Czekolada: biała czy ciemna?
3. Ulubiony gatunek literacki? Dlaczego akurat ten?
4. Książka czy film? (Napisz też czemu ;))
5. Cola, Fanta czy Sprite? A może sok?
6. Wolisz pisać czy czytać?
7. Wymień swoich trzech ulubionych autorów.
8. W przyszłości chciałabyś być... (forma żeńska, ponieważ wśród nominowanych blogów raczej nie ma pana)
9. W jakie gry grasz? Planszówki, komputerowe, internetowe, na telefonie? Podaj nazwy ;)
10. Twoje hobby?
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z książkami?

--------
U mnie dużo się ostatnio dzieje, kilka spraw związanych z blogiem także mi chodzi po głowie, więc prawdopodobnie w najbliższym czasie może się kilka nowych rzeczy pojawić.
A co tam u was? Jak mijają wam pierwsze tygodnie 2015 roku? Ja już mam ferie, troszki wolnego, choć czasu wcale nie tak dużo więcej. Ale spać do 11 można! I jest to chyba najlepszy aspekt ferii :D

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) To już moja czwarta <3
    Przykro mi, ale już odpowiadałam na pytania :/
    Ale jeszcze raz dziękuję ;)
    ~~GWMHJ

    OdpowiedzUsuń