sobota, 24 stycznia 2015

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany ;P

Jak już zauważyliście (chyba, że nie czytacie nagłówków :D) postanowiłam wprowadzić tu pewne zmiany.

Pomysł przyszedł niespodziewanie, bo w nocy z 19 na 20 stycznia. Wtedy to mój umysł/mózg (czy co tam jest odpowiedzialne za sen) stwierdził, że ma mnie głęboko w nosie i jemu to się spać jeszcze nie chce. Dodatkowo Morfeusz najwyraźniej zrobił sobie wakacje albo po prostu mnie olał. Przewracałam się, więc bezsennie, z boku na bok, a moje myśli błądziły gdzieś w chmurach. Do pozostawionego samego sobie mózgu zaczęły wlatywać pomysły, dużo pomysłów. Jeden z nich przypadł mi do gustu, więc aby nie uciekł zakodowałam go, powtarzając co chwilę pod nosem frazy "ulubieńcy miesiąca", "zmiany", "blog", "nowe serie", "ZTD", "YouTube" oraz "mój kanał".

Teraz domyślacie się już co to może być?

Nie jestem tylko pewna w jakiej to będzie formie, ale mam jeszcze chwilę, aby się nad tym zastanowić ;)

Ponadto zaczęłam pisać kolejne opowiadanie (a dokładniej ich zbiór), tym razem fanfiction i tym razem mam zamiar je opublikować. O tym też będą informacje :)

Poza tym rozważałam założenie i "ogarnięcie" Snapa, Twittera, czy czegoś w ten deseń, ale stwierdziłam, że nie ma was (czytelników), aż tyle, więc pomysł umarł śmiercią naturalną.

Jednak wczoraj wpadłam na pomysł, aby założyć Instagrama. Początkowo tylko po to, aby obserwować Youtuberów oraz blogerów, którzy konta na owym portalu posiadają, ale pomyślałam, że w sumie nie zaszkodzi, aby normalnie prowadzić mojego "Insta". Poza tym od jakiegoś już czasu posiadam Tumblr'a. Na razie nic tam się nie dzieje, ale jeśli wypali to niebawem pojawią się pierwsze zdjęcia, wpisy, czy jak to się na tych portalach mówi. Tak, serio, ne jestem pewna, czy dobrze to nazwałam.

Jako, iż przed wczoraj pojawił się post o LBA, natomiast przed przed wczoraj banner konkursowy, postanowiłam chwilę poczekać i dodać ten pomysł dopiero dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz